Roditelji, već u prvom razredu svojom odlukom o odabiru stranog jezika širite ili sužavate mogućnosti svoje djece da budu govornici više stranih jezika do kraja obrazovanja. Odaberite za svoje dijete u prvom razredu strani jezik koji nije sveprisutan u okruženju jer se time stvara podloga i motivacija za učenje daljnjih jezika.
Predsjednica Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika, dr. sc. Irena Horvatić Bilić istaknula je da se u nastavnoj praksi ne potiče razvoj višejezične kompetencije kao jedne od ključnih kompetencija, jer 90 % hrvatskih učenika u prvom razredu počinje učenje stranih jezika s engleskim, a time pada njihova motivacija za učenje daljnjih stranih jezika u nastavku obrazovanja. Naglašena je i činjenica da iz statusa drugoga stranog jezika kao izbornog predmeta od četvrtog razreda osnovne škole proizlazi niz problema.
Cilj Hrvatskog društva učitelja i profesora njemačkog jezika jest promicanje kvalitetne nastave stranih jezika u redovnom obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj. No, zanimljivost priloga jest i prikaz rada u Francuskoj školi na Europskom kampusu u Zagrebu koju polaze djeca iz različitih zemalja svijeta, ali i hrvatski učenici čiji roditelji žele za svoju djecu poticajno okruženje i dodir s različitim jezicima i kulturama.